Burak King - Var Git

Burak King - Var Git
Var Git şarkı sözleri:
Boş yere harcadın ömrünü sorma “niye?” 
Ben suçlusu oldum, kötü oldum sen olma diye 
Yollara döktüm kendimi rastladım izlerine 
Ben yakamoza halâ sen de denizlere dert 

Ne uyandım ne uyuttum 
Ne öldüm, ne yaşadım 
Var git bulutlar gibi 
Dokunsan doldum taşarım 

Boş yere harcadın ömrünü sorma “niye?” 
Ben suçlusu oldum, kötü oldum sen olma diye 
Yollara döktüm kendimi rastladım izlerine 
Ben yakamoza halâ sen de denizlere dert 

Duvar gibi önüme sen, dağ gibi 
Seninde gönlünde dert var gibi 
Bi’ sana dönmüyor dünya alem 
Yüzüne kapanır o kapılar çağ gibi 

Ne uyandım ne uyuttum 
Ne öldüm, ne yaşadım 
Var git bulutlar gibi 
Dokunsan doldum taşarım 

Duvar gibi önüme sen, dağ gibi 
Seninde gönlünde dert var gibi 
Bi’ sana dönmüyor dünya alem 
Yüzüne kapanır o kapılar çağ gibi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Simge - Öpücem

Bilal Sonses ve Tuğçe Kandemir - İçimdeki Sen düet

Gazapizm - Heyecanı Yok