Gülşen - Bir İhtimal Biliyorum

Şarkı Sözleri:
 Gözyaşım kurak bak bu son durak 
İndim yürüyorum harcayıp attın 
Sen bizi sattın inanamıyorum 
Nasıl bir yalan koynumda yılan mı 

Besledim yani ölümü şaka 
Sanmışsın demek ben hiç gülmüyorum 
Seni benden başkası kesmez asla 
Bi ben etmez kimi ister çarp çıkar topla 

Pişmanları oynayacaksın sonra 
Bi merasimle döneceksin o gün ana yurda 
Yanıyo yanıyorum gözyaşım kurak 
Bak bu son durak indim yürüyorum 

Harcayıp attın sen bizi sattın 
İnanamıyorum nasıl bir yalan 
Koynumda yılan mı besledim yani 
Ölümü şaka sanmışsın demek 

Ben hiç gülmüyorum 
Seni benden başkası kesmez asla 
Bi ben etmez kimi ister çarp çıkar topla 
Pişmanları oynayacaksın sonra 
Bi merasimle döneceksin o gün ana yurda 
Yanıyo yanıyorum


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Simge - Öpücem

Bilal Sonses ve Tuğçe Kandemir - İçimdeki Sen düet

Gazapizm - Heyecanı Yok