Rafet El Roman ft Derya - Unuturum Elbet

Rafet El Roman ft Derya - Unuturum Elbet
Rafet El Roman ft Derya - Unuturum Elbet
düet şarkısın indir
Unturum Elbet şarkı sözleri:
Denize ay vurmuş banane 
Gün doğmuş, çicek açmış banane 
Benim acım aşkımdan sanane 
İstemiyorum gelme 

Elini başkası tutmuş banane 
Gözlerine yabancı dalmış banane 
Benim acım aşkımdan sanane 
İstemiyorum gelme 

Unuturum elbet 
Geri döneceğimi zannet 
Bende bittin artık sen 
Hesabını Tanrıya ver 

Bilmiyorum sensiz geçen bu 
Kaçıncı günüm? 
Hep seni sevmiştim ben oysa, göremedin 
Haklı haksız kim artık hiç, önemli değil 
Gece gündüz adını andım, duyamadın 
Gözlerin kör, dilin söylemez oldu 
Bu sevgimi hak etmedin…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Simge - Öpücem

Bilal Sonses ve Tuğçe Kandemir - İçimdeki Sen düet

Gazapizm - Heyecanı Yok